112

Har ni tänkt på att de saker man minst oroar sig för oftast händer?! Så därför är de bäst att sluta oroa sig för de man oroar sig för händer nästan aldrig.

Vår älskade dotter ramlade ur vår säng imorse, den värsta mardröm jag varit med om. Hon försvann flera gånger och mellan varven var hon svår att få kontakt med efter råd med min syster (sjuksköterska) så ringde jag 112.
Har inte ringt de nummret många ggr, hann tänka att jag kanske överdrev men hellre en gång för mkt. Läkarna som jag mötte behandlade oss med stor respekt och tyckte att jag handlat helt rätt.
Efter ett antal undersökningar kunde vi åka hem, tack och lov mådde Alice bra.
Man känner sig väldigt liten på jorden när saker händer med ens barn, vårt allt, vårt liv och vår framtid.

Alice du barn ett lån i min famn.

Kommentarer
Postat av: Erika

Usch och fy... Det är en av mina fasor alltså och bara gått och väntat på att det ska hända... Vilken tur att lilla Alice mår bra trots allt - de är tåliga, de små! :)

Kram!

2012-03-07 @ 20:08:45
URL: http://erikasharmoni.blogspot.com
Postat av: Erika

Tack snälla, söta du för din kommentar! Jag blev ju alldeles tårögd juh.... :)



Stor kram till dig!

2012-03-08 @ 08:13:12
URL: http://erikasharmoni.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0