BESLUTET GBP

Dags att återigen göra en comeback....
Känner mig motiverad att börja om att blogga eftersom de nu är beslutat-jag ska göra en gastric by pass operation. Vill kunna följa mina mål och även dela med mig till speciellt utvalda läsare.
Nu kanske ni höjer på ögonbrynen och tycker detta är helt fel väg att gå men det är mitt beslut!
Jag gör det för min hälsas skull och för att jag vet att jag har svårare än andra att gå ned i vikt pga av min PCO. Behövde aldrig motivera eller ens argumentea varför, min läkare tyckte det var helt rätt beslut.
Ni som blivit inbjudna att läsa om mitt livs största beslut är unika i mitt liv, därför vill jag att de ni läser stannar hos er. Bloggen kommer senare att vara öppen men inte förrän det känns rätt.
Uppdaterar mer imorgon, inlägget kommer då handla om informationen som jag och Jocke var på idag i Sunderbyn..
Sovgott önskar en Jessica med blandade känslor.......

Kommentarer
Postat av: Erika E

Jag kan ju inte göra annat än att gratulera till ett asbra val! Operationen är lätt det bästa jag någonsin gjort för min egen hälsa. :D Jag har hittills bara hittat en nackdel med den, och det är att man inte kan svepa ett helt glas vatten när man är toktörstig. Meeen, det känns som nåt jag kan ha överseende med... Hihi! Alla positiva hälsovinster man gör går det inte att sätta ett värde på, det bästa!

Så, det är bara att fråga om det är nåt du funderar över och inte redan har koll på - jag finns här som ett bollplank. :)



Många kramar från mig!

2012-01-21 @ 00:04:16
Postat av: Jennie Lundgren

Åh älskade vän! Im with ya every step of the way! Hälsan är VIKTIG och DU är viktig! Älskar dig! Kramar /Jennie & Walter

2012-01-21 @ 11:10:02
URL: http://varatdromhus.blogg.se/
Postat av: Carina Lyckarp-Larsson

Underbart Jezzi!

Du väljer hur du vill leva ditt liv, ditt beslut är det bästa beslutet du kan ta för din familjs framtid! Du vet att du har vårt stöd.



Ps. Till Jennie L; Grattis till Walter, hoppas allt går bra för er.



Kramar// Carina

2012-01-21 @ 15:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0