Pyret

Jag är nu gravid i vecka 20, allt känns fortfarande spännande och ibland lite overkligt. Kan inte förstå att efter 8 års längtan är det våran tur.
Vi har hunnit med att beställa barnvagn, blev den Emmaljunga City Cross det kändes som rätt val för oss.
Ultraljudet är gjort, vår lilla skatt ville dock inte avslöja sitt kön. Vi hade verkligen bestämt oss att vi ville veta eftersom de känns som om man kan knyta sig an till barnet på ett annat sätt. Förstå mig efter 8 år spelar det ingen roll vilket kön barnet har men vi vill kunna få en bild, köpa massor och bestämma namn.
Vi har ett flick och ett pojknamn men de vill jag inte avslöja riktigt ännu.....
Imorgon åker vi till Umeå för att göra ett könsul, ska bli roligt att se lilla pyret igen.
Så imorgon kommer en uppdatering om könet, vi ska inte dit förrän kl 19 så sen uppdatering....

Du är redan vår prio ett, vi älskar dig så otroligt mkt.

Kommentarer
Postat av: Linda

Å ska bli spännande att läsa....och grattis...åtta års väntan..!! Men nu e det bara några månader kvar...=)

Hur fungerar en könsul? Jag blev lite förvirrad av barnmorskan idag...en liten tjej sa hon när hon höde på hjärtljuden...nee som sa en kille på ul...Men det ul hade säkert rätt...men svårt att veta säkert...Som du skriver...det är inte viktigt könet..men man vill bara ställa in sig på tjej el kille =)

2011-02-07 @ 21:25:32
URL: http://lindaslivborjarpariktigtnu.blogg.se/
Postat av: Erika

Vet du, det känns overkligt även när de små kommit ut... :p Jag kan inte sluta titta på det nya lilla livet här bredvid och förstår fortfarande inte att vi faktiskt har blivit föräldrar efter allt kämpandr! Lika ofattbart fantastiskt som overkligt. All lycka till er nu och jag håller tummarna för att liten visar upp vad h*n är för en sort! :) Jag förstår att ni vill veta könet, det känns faktiskt bättre att kunna säga han eller hon istället för den liksom..... .:p



Många kramar från mig!

2011-02-08 @ 16:09:20
URL: http://erikasharmoni.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0