Flicka

Vi väntar en FLICKA, barnmorskan kunde säga 75-80%
Vi funderar på namn än men de som känns mest rätt just nu är Alice (min underbara farmor hette det)
Idag har vi fixat en massa i hennes garderob, vi har fått låna massor av fina kläder av älskade Tyra :)
Våra barn kommer ha så otroligt mycket utbyte av varann, känns som om de varit meningen att jag o syrran skulle ha barn tätt-underbart!
Jag har varit hos läkare idag pga mina domningar i höften samt i handen, konstaterades att jag har karpaltunnel.
Helgen närmar sig, imorgon åker vi till farmor Fia och äter surströmming-nice.
Mosters älskling, gammalt kort men mysigt!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror det var meningen - Tyra och Alice skulle komma nästan samtidigt! :) Som vi och DOM ska ha roligt. Älskar er!

2011-02-11 @ 10:33:06
URL: http://emelielarssons.blogg.se/
Postat av: Sara

Hejsvejs! Å GRATTIS va kul med en liten tjej =) Jag gissar att ni var hos Anita på ultraljud? Visst var hon bra =)



Har inte tänkt på det på det viset men SJÄLVKLART är det ju så att du och systeryster skulle få barn tätt =) Blir ju superbra med kusiner i samma ålder =)



Hälsa pappa Jocke!!



Kram till er alla!

2011-02-11 @ 12:32:26
URL: http://lillastrumpen.blogspot.com
Postat av: Carina

Verkar vara flickår i år :)

Hoppas du mår bra gumman och att pappa Jocke tar hand om dig. Kram

2011-02-11 @ 18:41:27
Postat av: sofia

ååh så mysigt! Blir mycket ROSA från oss ;)

2011-02-13 @ 14:16:36
URL: http://peaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0