Onsdag :)

Det har varit en omvälvande vecka, otroligt mycket som händer men allt är bara toppen bra. Finns en heldel att fundera över, behöver mycket tid för mig själv för att bearbeta allt.
Har haft dunkande huvudvärk idag, kanske inte så konstigt med tanke på allt att fundera kring.
Vi har iallafall börjat söka ett större boende, lägenhet känns fortfarande mest aktuellt för våran del. VI trivs bra med lgh och dessutom vet vi inte riktigt var vi vill bo ännu, denna gång känns allt mycket mer noggrant vid val av hus/tomt.
En trea skulle sitta riktigt bra men det är tyvärr inte så lätt att få tag på i denna stad, jag skulle kunna tänka mig att bo närmare centrum...om ni vet några förslag så hojta gärna till :)
Jag ska lösenords skydda bloggen på fredag, kom ihåg att lämna mailadressen annars blir de svårt att ge ut lösenordet.
Nu ska jag mysa med min Jocke

Kommentarer
Postat av: Erika

Vi känner också som ni - att val av hus när man hunnit ha ett redan känns betydligt "petigare" nu. Man kan säga att vi i alla fall har lärt oss massor av första huset. :) Nu bor vi ju mitt i stan, bakom Golden Dragon i huset med den stora blå entrén mot Lillbrogatan i en trea - trivs superbra! :D Det är grymt skönt att bo i stan, det är knappt vi använder bilen ens en gång då man har nära till nästan allt. gillar



Lycka till med lgh-jakten!

kram

2010-10-06 @ 23:15:56
URL: http://erikasharmoni.blogspot.com
Postat av: Johanna

Jag vill såklart ha lösenordet också!!! :- )



Ang. lägenhet, har ni funderat på att köpa? Det finns ibland mer 3:or ute till salu än vad det gör när man vill hyra, det blir ju ett litet mellanting :- )



Lycka till med allt som händer omkring er! Förstår också att du längtar efter att få titulera dig moster, men nu är det inte länge kvar! :- )



Kram Johanna

2010-10-07 @ 08:58:59
URL: http://johannavidgrens.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag vill gärna följa din blogg fina J! kramar

2010-10-10 @ 17:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0