This is my life.

Packningen inför den stundande Jäckvikkresan är min sysselsättning just nu. Pappa med familj o alla mina älskade syskon med respektive åker upp ihelgen, som de ska mysas.

Har börjat variera min träning med endel joggingrundor ute, skönt att få lite frisk luft. Träningen kommer inte att läggas åt sidan i påsk, jag tar med mig kläderna o springer där också.

Hade Oriflamevisning igår för ett härligt gäng tjejer :) de shoppades en heldel & tjejerna bokade även in en ny visning för kommande katalog-kul!


Detta säger mig så otroligt mycket:

Cause this is my life, my friend, and this is my time to stand
Cause this is my life, my friend, and I can’t be no one else

I’m done, tipping on my toes, strike an iron and attack my soul


Nu ska jag ut på en joggingtur!

Kommentarer
Postat av: Erika

Fasen så grymt duktig du är! :D



Ha en skön påsk!

2010-03-30 @ 18:57:12
URL: http://erikasharmoni.blogspot.com
Postat av: Jennie Lundgren

This is your time to stand! Du vet vad vi pratade om tidifgare idag? Jag är HELT övertygad! ;) Jag är så glad att jag har dig i mitt liv Jessan. Du är en helt fantastisk vän! Ha det så trevlig i Jäckvikk nu! Puss

2010-03-31 @ 13:24:53
Postat av: Anonym

Du var inte så duktig på att uppdatera!! PUSS Syster

2010-04-07 @ 09:58:35
URL: http://emelielarssons.blogg.se/
Postat av: Jennie I

Det var så fint att se dig under påsken. Du verkade så glad, ungefär sådär glad som bara vi kunde vara när vi var 14 om du förstår vad jag menar =). Kan du

inte uppdatera oftare... kram

2010-04-18 @ 09:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0