Söndag

I måndags började jag äta igen efter 8 veckor med enbart soppor.Första målen var goda men sen kände jag att jag har längtat efter något som inte alls är så speciellt.
Gränserna när man ska börja äta igen blir betydligt vagare, så jag har bestämt mig fört att köta helfart igen from Mån eller tis dock inte 8 veckor men så länge jag orkar.

Ikväll har jag varit o kört ett hårt spinningpass, skönt att få motionera har kommit igång med träningen igen.
Mitt 4:de pass denna vecka-duktiga jag!

Jocke är på den årliga Åre resan, så nu är det bara jag o Enya hemma!

Jobbar heltid hela veckan, kul har kommit in sååå mycket fina saker.




Idag kom en snygging till världen våra vänner Niklas o Annicas son GRATTIS


Kommentarer
Postat av: Helena och Herman

håller me jag käkade lite i lördags till middag men gick tillbaka till soppa igen på söndag för det var inte alls så gott som jag trodde. Lite lätte besviken men kanske blir kickstart igen nu då man börjar med sopprona igen. kram

2010-03-08 @ 11:39:06
Postat av: Beatrice

Hej jessika! Gud så ducktig du är! Det vet du väl. Vet du vad det bästa är...Det syns jätte mycket. Jag kan tänka mig att dina kläder sitter väldigt löst =) Fortsätt så =)

2010-03-15 @ 18:46:58
URL: http://beatriceprohaska.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0