Halvfart

Nu har jag börjat äta igen, går på halvfart som det heter inom XV. Tyckte dock inte att de var så himla speciellt att äta, så jag tror de blir ca 2 veckor o sen kör jag helfart igen.
De är så tråkigt dessutom att vågen står still några dagar....

Är ledig Mån-tors sen blir det heltid på Mio i en vecka-sweet!
Jocke o grabbarna åker till Åre lördagnatt och dom blir borta tom torsdag, då får man väl hitta på ngt så tiden går lite fortare.
Idag ska jag på Willys, sen Korpen för ett hårt träningspass, sen umgås med syster ett tag o slutligen åka till Camilla o hälsa på i deras nya hus.
Imorgon ska jag träffa Ann på dagen o senare på kvällen blir det bio med Jennie o Elin.

Har lite fullt upp men så är det när man har så otroligt fina vänner som man vill träffa =)


Kommentarer
Postat av: Helena och Herman

Kan nog vara skönt att äta ett tag och sen gå tillbaka till helfart.

Jag hade ev tänkt bryta för en tjejfest och sen köra helfart men då bara bryta i 2 dagar.

Fast får se vill ju helst köra helfart till mål..

Vi är såå duktiga fatta vad vi har skippat hela vägen hit.. massa slisk,och onyttigheter.. heja oss kram

2010-03-03 @ 19:31:11
Postat av: Jennie

DU är underbar :)Tack för att du finns!

2010-03-03 @ 22:21:21
URL: http://jennielundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0