Drogen

Det var väldigt längesedan sist, hade tänkt lägga ner bloggandet men det är som ändå rätt kul.

Sedan sist har de hänt en massa saker men kommer inte riktigt ihåg allt, de största som jag vill dela med mig om är att jag Jessica Larsson ska bli moster. Min syster o David ska alltså bli föräldrar! Kommer bli helt underbart. Kan ni tänka er hur mycket jag längtar?!


Min nya livstil fungerar utmärkt tränar massor o äter alldeles rätt. Har kommit in i det nya tänket o vet att detta är något jag vill fortsätta med resten av mitt liv.
På söndag kör jag mitt 4:de träningspass denna vecka, de blir som en drog-drogen som jag älskar!


Jag har sagt det många gånger, men nu är det verklighet:  Vi har aldrig varit närmare!

Kommentarer
Postat av: Carina

Du är Bäst!! Kram

2010-03-26 @ 19:07:29
Postat av: Anonym

uppdatera!!!=)

2010-03-29 @ 18:11:59
Postat av: Anonym

Du och jocke kommer definitivt att få en flicka iaf:)

2010-03-30 @ 17:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0