Life is good

Okej dags för en uppdatering!

Nu händer de grejer, Emelie (syster) är nu sjuksköterska förstår ni denna lilla kämpe har inte gjort en
endaste omtenta dessutom har de flesta tentor resulterat i VG hon är helt fantastisk....jag är en stolt storasyster!!!

Min viktminskning går utmärkt vågen visar nu totalt -6kg Idag har jag min första grupp träff med Xtravaganza medlemmarna, längtar efter att få dela denna resa med människor som kämpar mot samma mål.

Imorgon börjar mitt träningsliv ska bli jätte roligt o skönt att röra på sig igen.

Nu måste jag sluta, ska dra till Luleå med syrran o mamma

Ha en bra dag alla vänner!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack, älskade syster =)

2010-01-11 @ 16:10:46
Postat av: Anna

Hej Jessica!



Du är himla duktig ska du veta!

Delar du upp påsarna på hälften, altså 6 mål/dag istället för tre hela?

Om inte, gör det du håller dig mycket mättare så!

Hungerkänslorna avtar ganska snabbt. Drick mycket vatten, det mättar! :)

Kämpa på nu, du fixar det galant!

Kramar/ Anna

2010-01-12 @ 17:56:00
URL: http://annamclindberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0