Dag 8

Nu har jag fixat en vecka med denna diet, är inte hungrig längre. Denna diet känns verkligen som den jag kommer
att fixa har testat en massa bantningskurer förr men aldrig riktigt klarat det fullt ut?!

Just nu går jag på helfart, vi får väl se hur länge beroende på hur många kilon jag vill tappa snabbt.

Mina delmål är följande, efter dessa mål ska jag gratulera mig själv med... 
-8kg massage
-12kg överraskning av Jocke
-20kg Klippning färgning
-25kg Nya kläder, ny tatuering

Ikväll börjar mitt träningsliv första passetr blir AE 45min




Kommentarer
Postat av: Erika

Härligt! :D Då ses vi säkert ikväll!

2010-01-12 @ 13:32:26
Postat av: Anna

Så fin du är Jessica! :)

2010-01-12 @ 14:37:26
URL: http://annaejk.blogg.se/
Postat av: Elin

Det gör du helt rätt, massor med belöningar för du är fasen grym bruden.

Kram

2010-01-13 @ 22:53:50
Postat av: Anonym

Du kommer fixa det hur enkelt som helst :)

2010-01-14 @ 10:16:22
Postat av: Jennie och Norah

Tack för dina fina ord!

Det är så förjävligt att folk kan göra precis hur dom vill.Och dom ska kalla sig chefer!?Nej jag håller med,det är vi som är vinnare!Finns alltid nån som uppskattar det man gör..Hoppas du får mycket jobb på Mio!Jag håller tummarna :)

Kramar

2010-01-14 @ 11:41:49
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0