Dag 11

Kortet jag la ut i förra inlägget ska vara ett före kort =) Är så roligt att kunna jämnföra sig sen när man är i mål.

Veckans träning:

Tisdag: AE 45 min
Onsdag: Spinning 60min
Torsdag: Spin 30 Core 30min

Idag gjorde jag bort träningen från morgon, vilket var riktigt skönt när jag kom hem hade jag så mycket energi
så jag städade hela lägenheten.
Trodde denna diet skulle göra mig trött men tvärtom jag är som ett litet energi knippe.

Idag nuddade vågen -7kilo

Nu ska jag fara med syster på stan o dricka en kaffe samt planera inför hennes examensfest imorgon.

Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Jessica

Shit 7 kilo!! Heja heja! Verkligen superduktig!

2010-01-14 @ 21:41:35
URL: http://mammamedhabegar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0