2009, 2010! Xtra...

Kanske ska uppdatera er lite, var som sagt ett tag sedan.

Jag välkommnar 2010 med hela mitt hjärta, en liten tillbackablick i 2009

Melissa föddes
Jag slutade på EM började på Mio
Resan till Turkiet med pappa 50år
Jocke o Micke 30år
Många båtturer
Våran semestertripp till Sthlm o Gbg
Mamma o Leif gifte sig
Jäckvikkresor

Blandar en massa saker, mer för att själv kunna gå tillbaka o läsa.


Detta är kanske något man alltid säger, 2010 ska bli vårat år. Jag har en massa förhoppningar på detta år, ni som känner mig vet precis vilka!

Känner dock på mig att detta kommer att gå vägen! 2010 o jag vi hör ihop =)


Har börjat med Korpens viktminskningsprogram Xtravaganza, har bara kört det i 2 dagar o vågen visar minus 2kg. Jag ska inte ge upp, nu gäller det att ta fram stridsyxan o kämpa. Träning, kost, mentalträning de ska bli mina ledstjärnor.


Kommentarer
Postat av: Erika

Vi har också som mål att detta ska bli ett bra år för oss! :D



Lycka till med Xtravaganza - det är många som uppnått fantastiska resultat med det programmet! :D



Kram!

2010-01-05 @ 23:01:37
URL: http://erikasharmoni.blogspot.com
Postat av: Jennie

Det kommer att gå som en dans för dig vännen. För, stark - det är du! :) Och jag är med dig hela vägen! Puss

2010-01-06 @ 11:27:11
URL: http://jennielundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0