Beach 2010

Jobbat hela dagen, besök hos mamma efter jobbet lika mysigt som alltid. Mamma o jag smider lite planer för framtiden, blir spännande.

Halv tio kommer Jessica på den briljanta idén att baka cupcakes till brorsan som fyller 18 år i helgen. Så nu sitter jag här o väntar på att sista plåten ska bli klar.
Jag älskar att baka o laga mat känna lukten o jobba lite med MAT men nu är de inte länge kvar tills jag börjar på halvfart =)
Jag kunde idag konstatera att min vikt just nu är den lägsta på 15 år, så beach 2010 here I come!
Min målvikt ska jag ha nått på midsommarafton, har ca 15kg kvar.
Hoppas ni läsare inte blir alltför less mitt viktsnack men jag måste skriva för att orka med denna resa.


Saknar min syster massor, VILL att hon ska komma hem NU!
Hon är min allra allra bästa vän o dessutom världens bästa syster





Kommentarer
Postat av: Helena & Herman

oki då började jag inte så långt före började den 3/1. När börjar du på halvfart?

Skitbra jobbat.. har bokat en resa som min målgrej.. kram kram Helena

2010-02-11 @ 07:51:28
URL: http://helenairutan.blogspot.com
Postat av: Emelie

Hej alskade syster! Vilka fina inlagg du skrivit. Sitter har pa ett internet cafe pa railay beach. Det ar otroligt varmt har, 36 i skuggan och luften star helt stilla!! Stranden och omgivningen ar helt underbart vacker. Idag nar vi gick hem fran stranden sag vi sakert 20 apor bara nan meter framfor oss. Imorgon aker vi vidare till Koh Lanta. Duktig du ar med vikten, jag haller tummarna och tanker pa dig jamt!! Saknar dig ocksa, du ar varldens basta.

2010-02-11 @ 12:42:38
Postat av: My

Det känns så inspirerande att läsa om din resa, så sluta inte berätta :) En dag i taget så når vi våra mål i livet. Hade man kunnat trolla hade ingenting varit svårt o tråkigt så ad hade då kunnat vara roligt? Kram på dig o visst är det härligt med systrar, dom är bäst helt enkelt.

2010-02-11 @ 14:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0