4 Februari

Vatten vatten åsså lite näring.....
Jag har hinkat i mig vatten idag, har varit lite små hungrig o det var faktiskt längesedan.

Idag fick jag turen att hämta Miranda på dagis, mysigt att få ägna lite tid till denna underbara tjej. Jag o Camilla satte igång o packade lite inför deras kommande flyttning. Ska hjälpa dom så mycket som jag bara kan!


På lördag börjar jag jobba heltid på Mio i ca 3 veckor framöver, ska bli skönt attäntligen få jobba lite....
Söker alla jobb jag kan tänka mig men arbetsmarknaden ser ju inte så ljus ut för tillfället, nåja det löser sig. Har faktiskt endel planer på G men vi får se hur det blir med det eftersom tiden inte riktigt är den rätta.

Jag älskar mitt nya JAG skönt att vara 12 kg lättare, tränar så mycket som jag hinner vilket är rätt mycket just nu.

Helgen bjuder på jobb, hjälpa pappa att flytta, bio med bästa Jennie o Ante

                              



Viktiga människor i mitt liv!

Kommentarer
Postat av: Jennie Lundgren

Och DU är viktig för mig! :) Älskar dig! Puss

2010-02-05 @ 19:46:52
URL: http://jennielundgren.blogg.se/
Postat av: Helena & Herman

Härligt vänner och vissa nära behöver man allt stöd av vad skulle man göra utan dom. Kram

2010-02-05 @ 23:00:49
URL: http://helenairutan.blogspot.com
Postat av: Sandra och Lovis

Jamen då såg jag rätt.. tyckte att jag mötte dig på dagisparkeringen den dagen, men blev så osäker! =)

2010-02-08 @ 09:30:40
URL: http://spikesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0