IM BACK

Hade faktiskt lagt ner bloggandet men tror faktiskt att jag ändrade mig.

Vet inte riktigt var eller hur jag ska börja, mitt liv har tagit en helomvändning. Jag har slutat på EM, jobbet var en del av mitt liv o nu är det slut.
Jag älskade mitt jobb, att ge kunderna den allra bästa kundservicen ger mig en enorm kick. Jag kan dock inte berätta varför jag slutat här på bloggen. Kan iaf säga att det var inte mitt fel....

Känns alltid väldigt jobbigt att stänga ett kapitel i sitt liv o starta ett nytt. Till en början måste man få sörja, o de har jag gjort men nu har jag släppt det gamla o börjat på det nya.
Jag har faktiskt fått 2 olika jobberbjudanden, vilket känns otroligt upplyftande.

Kommer att påbörja ett av dessa inom en ganka kort tid, berättar även detta inom en snar framtid.

Vad har hänt annars?
Vi njuter av livet tillsammans, jag är för tillfället hemmafru vilket Jocke verkar älska =)
Umgås med mina underbara vänner o min stöttande familj, vem skulle man vara utan dessa människor?!


Beslutet var mitt eget, jag gjorde det för min egen skull!
Ingen ska någonsin mera få stälja min energi!

Nu ska jag o hälsa på Camilla Miranda o Melissa

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej svejs! Kul att se att du är tillbaka här=) har som saknat att läsa om allt vettigt du skriver =P Hoppas verkligen att det blir bra på nya jobbet =) Ha det bäst och hälsa jocke!! kram kram

2009-11-18 @ 21:04:41
URL: http://lillastrumpen.blogspot.com
Postat av: Jennie

Du är en stark tjej! Det finns inget du inte klarar av ;)

2009-11-19 @ 11:34:32
URL: http://jennielundgren.blogg.se/
Postat av: Lisa Norlin

Hej Jessan! Härligt att du är tillbaka, jag hade nästan gett upp hoppet! Sofie tipsade om din blogg det är så spännande att läsa om hur du har det, hoppas den tid som väntar dig blir spännande och lärorik! Jag kommer hem över jul, har lite halvplaner på att gå ut i pite på juldan, var så himla länge sen! Ska du ut? Det vore superroligt att ses och uppdatera oss! Kramar på dig och stort lycka till med allt du tar dig för! /Lisa

2009-11-21 @ 19:32:38
Postat av: Anna

Nämen titta! Vad roligt att man fick läsa lite här igen... Dock mindre rolig läsning dom två senare inläggen :(

Sköt om er!

2009-11-26 @ 23:15:03
URL: http://annaejk.blogg.se/
Postat av: Jessica

Har saknat dig på Em faktiskt och nu ser jag ju att du slutat. Jag har själv bestämt mig för att det kommer dröja ett bra tag innan jag far på EM igen, vad har hänt med affären??!! Börjar se ut som ett partilager, kartonger huller om buller. Förut var det så fint och jag for ofta dit bara för att titta och få lite inspiration, men nu blir jag bara på dåligt humör då jag kommer ut därifrån!



Det ska bli roligt att höra vad du ska hitta på härnäst!



Beklagar verkligen sorgen...



//Trevlig advent /Jessica

2009-11-28 @ 08:21:08
URL: http://mammamedhabegar.blogg.se/
Postat av: Bettan

Så mycket folk och köpglädje i en möbelbutik har jag då aldrig sett .Tycker att Em har blivit bra mycket "roligare" att besöka än döhålet det var tidigare! så tycker jag så se så olika man kan se det!

2009-11-28 @ 20:13:45
Postat av: Jessica

Jessica: Nya ägare med ett nytt koncept. Kul att höra att du saknat mej men vi syns snart i en närliggande butik =) Kram!

Bettan: Jo alla ser ju saker på olika sätt!

2009-11-30 @ 18:34:27
URL: http://jezzanlarssons.blogg.se/
Postat av: Maria

EM måste verkligen sakna en stjärna! Maria

2009-12-01 @ 21:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0