Minus 2.4kg

Nu har jag bestämt mig eller det gjorde jag redan i Söndags.  Jag har börjat med en ny metod o som det går bra....

Har redan minus 2,4kg o då har jag inte vägt mig idag eftersom jag försöker väga mig omkring samma tid varje dag.

Jag känner verkligen att detta är det bästa för mig, ska även ta o mäta mig ikväll.

Jag kommer att lyckas denna gång, jag känner det ut i fingerspetsarna.

Är ledig idag, har hunnit på stan med Syster o Jennie....shoppat en massa marina saker till båten =)
Snart är sommaren här, jag längtar...våran båt kommer dessutom att vara totalrenoverad.

Nu ska jag återgå till tvättstugan, återkommer senare ikväll med ett resultat.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så himla duktig gumman=) Många steg närmare nu=) Håller tummarna för dig! Puss & Kram

2009-05-06 @ 22:11:02
Postat av: MiLla

Du är så himla duktig gumman=) Många steg närmare nu=) Håller tummarna för dig! Puss & Kram

2009-05-06 @ 22:12:42
Postat av: EVA

Hej på dig !

Här har vi Gi:at bort 10 kg var jag och gubben min och det bara fortsätter...men det gäller ju att kunna avstå från allt det goda...och det är ju det som är värst !

Men sockerbehovet försvann väldigt snabbt och nu är det mest vanan...och det är jäkligt svårt att låta bli när man är borta...eller det kan jag inte helt ! Utan jag unnar mig att smaka en liten bit...och det funkar !

Men det får ju inte bli mer...hihi !



***

Ha en fin start på veckan !

KRAAAM EVA





2009-05-10 @ 18:22:55
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0