Lycka o sorg

Har hunnit besöka staden innan jobbet idag, alltid lika roligt att shoppa sommarkläder. Hittade en hel del faktiskt 3 tubtoppar i olika färger 1 kjol 1 par ljusa jeansleggings, dessutom en mysdress i hallonröd-LYCKA
Nu återstår mitt stora dilemma-att hitta en bikini.
Jag är sådär äckligt lycklig just nu, otroligt härlig känsla.
Kan det bero på att jag har världens bästa man, familj, vänner, jobb, arbetskamrater mmmm
Nu är det dags att fortsätta på lampavdelningen!

 

Tyvärr lämande Bertil oss igår men han har verkligen kämpat in till det sista.
Han har det bra nu.....
RIP Bertil Paakisjärvi

Kommentarer
Postat av: Anonym

heej systeryster! Jag saknar dig, men snart ar vi ju hemma. Alskar dig, puss!

2009-05-27 @ 10:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0