Din tid i mitt liv är över....

Nu har det gått alldels för många dagar sedan sist...

Vikten fortsätter åt samma håll, jag har börjat äta vanlig mat nu så de går ju inte lika fort men bra iallafall.
I helgen är vi barnvakt åt lillasyster Kajsa o Ida, mycket mysigt att få ta hand om dessa underbara tjejer. Jobbar lika mycket som alltid o bra går det, kul när lönen kommer.

Båten har snart renoverats färdigt för i denna säsong dock endel Jessica jobb kvar, iform av dynor mm Tur att min underbara mamma hjälper mig annars vet jag inte riktigt hur jag skulle ha fixat det.


Jag känner mig otroligt besviken på vissa människor
Man märker vilka som verkligen finns där när det väl gäller
Tyvärr har jag inget mer att ge till dessa människor som blivit otroliga
energitjuvar.
Dessutom känns det som om allt görs med flit, vilket irriterar mig.
Tur nog är mina förutsättningar betydligt bättre o i slutändan är det DU som
går som förlorare.
Jag kommer aldrig mera att öppna mig
Jag kommer aldrig mer att berätta ngt i förtroende
Din tid i mitt liv är över....tyvärr men jag väljer att gå!
en sak är säker: det var du som valde!

Lotta jag vet ingen i denna värld som är som du, tack för att du finns o tack för allt stöd igår.

Nu ska jag snart hämta hem min älskling!

Tjing

Kommentarer
Postat av: Erika

Energitjuvar är inte att leka med... :( Har stött på många såna under åren och till slut bestämt att jag behöver min energi själv, och då avslutat de relationerna. Oftast är det den andra personen som i slutändan sett till att det blir som det blir, faktiskt.



Fyll på energitanken och använd den åt roligare saker! :)



kram

2009-05-23 @ 13:01:24
URL: http://erikasharmoni.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0