Bilder o en sammanfattning

Länge mellan mina uppdateringar nåväl....

Helgen har bjudit på en massa trevligheter, fredag efter jobbet åkte jag in på stan för att möta upp min svägerska Ullis. Vi hade en supermysig kväll, gick o strosade samt åt middag på Café del Mar.
Jag stjussade hem Ullis o barnen samt inspekterade deras nybyggda altan, o den blev riktigt snygg. Vi har planerat en tripp med båten tillsammans i sommar ska bli jätte mysigt.

Lördag var vi på fest/ Kalas hos Niklas som fyllde 29 år, vi käkade pizza o drack en massa öl. Var en skön utekväll tillsammans med våra fina vänner Annica, Niklas Camilla Thomas Micke Ullis o alla barnen.
Senare på kvällen begav hälften av oss till Kalles.....

Söndag ringde mamma o väckte oss, dom bjöd med oss på en tur med deras båt till svinöra, vi hade en skön dag med sol bad o god mat.


Till helgen blir det nog en båttur tillsammans med de bästa!


Min älskade syster


Grilltajm


Andreas Patrik o Elin =)


Myyyss



Grabbarna!



Jennie o Erika =)


Underbart har precis bastat o badat!


Avslutar detta inlägg med en bild på två snyggingar!

TJING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0