Lycklig & TRÖTT

Klarar man denna vecka, då klarar man ALLT! Jag har jobbat typ 60h, sytt klart dynor till båten samt gett typ 150% på jobbet. Kan säga att jag är riktigt trött....
Dessutom kom jag o Jocke precis hem från båten kl är nu 01.45 vi har satt fast badbryggan. Imorgon ska allt vara klart för då ska älskade Siracusa i sjön, sen drar vi till svinöra med Jennie o Ante. Blir en god middag, mååånga vinglas o ett härligt bastubad.

Nu ska jag sova!

Jag är lycklig, stark & duktig
Älskar att vara Jessica just nu.....

Trevlig helg



Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja det är du verkligen! MIN duktiga tjej! :) SOM vi hade det underbart ute på Svinöra! Och snart är det midsommar! Love you! PUSS

2009-06-15 @ 18:42:56
URL: http://jennielundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0