Förändringar.

Det händer en massa saker just nu, jag är såå nervös inför vad som kommer att bli av allt. Hoppas på en positivt besked, vågar inte hoppas men vill iallfall.
Jag kan inte lämna det jag brinner för, jag vill stanna där jag är....

Kommer att berätta senare vad som hänt men vill inte gå ute med det i bloggen, innan de är officiellt.
Oron är de värsta men det ordnar sig i slutändan, man vill bara veta hur!?!

Jag o mamma sydde den sista dynan till ruffen idag, så nu är dom klara. Bara resten kvar =) Dock de lättaste kvar, vilket känns bra!
Jocke planerar sjösättning till helgen men jag kan inte riktigt tro att vi kommer hinna. De viktigaste är att den är i vattnet innan midsommar, då blir det svinöra med Jennie & Ante Syster & David....kommer att bli helt underbart.

Nu måste jag hoppa i säng, blir en tidig morgon imorgon...
ÖNSKA MIG LYCKA TILL!
Tjing

Kommentarer
Postat av: My

LYCKA TILL med allt du tar dig för gumman!

2009-06-02 @ 11:33:25
URL: http://www.systerstrul.blogspot.com
Postat av: Sara Lindberg

Lycka till med din hemlis och med sjösättningen - måste få komma å åka en provtur med båten vid tillfälle =) kram kram//S

2009-06-03 @ 11:54:03
URL: http://lillastrumpen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0