Våran dröm

Nu har jag blivit betydligt friskare, Jocke är fortfarnade lite småkrasslig. Har varit ledig idag, inte hunnit speciellt mycket eftersom jag vaknade lite sent. Blev iaf ett besök på staden, behövde ett underställ till planerade fjällresor.
Hade tänkt hitta mig en massa ny kläder men de är ju fortfarnade rea överallt o jag gillar inte riktigt att rota i en massa kläder som hänger huller om buller.
Så inget klädinköp...stan är dessutom tom folket verkar ha dåligt om pengar denna månad, kanske inte så konstigt med tanke på alla julklappsinköp.




Idag var en viktig dag i mitt liv, denna gång ska jag lyckas...jag har bestämt mig de är nu eller aldrig!


Vi saknar dej lika mycket ännu & vi är ett steg närmare våran dröm!

Kommentarer
Postat av: Anonym

you go girl :)

2009-01-15 @ 20:54:25
Postat av: Anonym

skickar massa styrka & kärlek! det kommer fixa sig! kram från mig.

2009-01-15 @ 21:36:48
URL: http://w.systerstrul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0