Onsdag

Nu är snart hela lampavdelningen på jobbet omgjord, eller jag har städat o hängt om en massa lampor. Resultatet blev otroligt bra, väldigt stolt.
Vi kommer dessutom att få in en massa nyheter snart, har redan planerat vad som ska landa på Räkstigen hemma hos oss.

Har varit ledig idag, hunnit med mamma o syster på stan där mamma bjöd på lunch/fika. Alldeles för sällan vi alla tre hinner med att gå på stan tillsammans eftersom vi jobbar så olika tider.
Fyndade underkläder på Kappahl-underbart. Mitt förråd bland underkläder måste alltid uppdateras-viktigt att känna sig fin även under =)



Min mamma- bästa i hela världen!

Syster du är mitt allt!


Ikväll är det dags för viktväktarna igen, jag har verkligen skött mig exemplariskt men vågen verkar inte visa detsamma. Har iallfall mätt mig så nästa gång det blir såhär så kan jag kolla måtten ist, för jag känner mig ju smalare o de kanske är huvudsaken.

Imorgon har jag bjudit med mamma på en föreläsning med Robban ska bli riktigt intressant...

Nä nu ska jag ta mig en frukt o dricka vatten efter en härlig promenad på isen!
Återkommer med viktresultat senare ikväll, håll tummarna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsa

2009-01-28 @ 15:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0