Time goes....

Idag har jag hunnit med att städa vårat förråd, som det behövdes. Vi har formligen pressat i alla saker där, nu är det lite bättre iaf....(de går att komma in )
Efter denna röjning ringde Charlotte som ville att vi skulle komma förbi, lika mysigt  o trevligt som vanligt.
Charlotte o Markus är verkligen vänner som man skulle vilja träffa varenda dag men de är lite svårt när man jobba så olika tider.
Något som är skönt med dessa vänner är att man vet alltid vart man har dom, trots att vi inte hinner träffas på samma sätt. Blir säkert en förändring i det när vi också får barn, då lever man samma liv.

Har hunnit vara på akuten med min mormor stackaren har fått både magsjuka o influensa. Min mormor är så otroligt värdefull o älskad av mig, hon har alltid funnits med mig o min familj.
Hon blev iaf inlagd på en avdelning för observation eftersom hon var så pass dålig.
Stackarn-hoppas hon kryar på sig snabbt! 

Nu ska jag gå till sängs!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0