Sjuklingar

Har snart varit förkyld i 2 veckor o de verkar inte ge sig =(
Har fått penicilin samt kortisonnässpray men blir bara sämre, feber om jag inte tar ipren regelbundet. Kanske kan detta bero på att jag jobbat trots min förkylning o feber....inte bra!
Imorgon ska jag iallfall vara hemma o vila, dessutom har jag smittat min älskade så han är helt däckad. Förkylda karlar finns det ngt värre ?!

Mamma o Leif kom imorse o ville låna Enya till gläntan så hon fick springa av sig. Jag bestämde mig för att följa med behöver verkligen lite luft...sagt o gjort två trötta hundar o en trött matte som inte orkar röra på sig. (pga förkylningen)
Blev middag hos mamma efteråt entrecoté med bakad potatis, var säkert jätte gott om man hade ngn smak.

Nu sitter jag hemma o väntar på att Jocke ska gå av sitt pass på Securitas, sen blir det soffan o filmer, vila & vätska.

Nästa inlägg ska bli lite mer uppmuntrande men min energi är just nu på 0%

Ha en skön kväll!

Kommentarer
Postat av: Emelie

hoppas du blir pigg snart :) Ser fram emot en middag med dig och Jocke ;) Älskar dig!

2009-01-12 @ 11:40:01
Postat av: Emelie

Uppdatera kanske :)

2009-01-14 @ 08:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0