Resultat V1

Vilken stressig vecka jag har haft, har knappt hunnit med att vara Jessica. Igår jobbade jag o min chef till 03.00 en arbetsdag på 18 timmar, inventering som vanligt pga en massa problem med systemet.
Var helt slut, hann med Viktv
äktarmötet också vågen visade :

-1.2kg jippi jag är på gång......

Nu är det bara att fortsätta i samma stil, dock brukar man minska mest i vikt ibörjan men de är ju altid kul med minus. Har även köpt mig en vvkokbok så idag tillagade jag fiskgratäng riktigt smarrigt.

Nu ska jag ta en prommis med Enya, har lovat mig själv att hinna ut minst 30min per dag förrutom alla Enyas andra promenader under dagen.

Imorgon fredag, ska bli skönt med ledig helg inga speciella planer förrutom KÄRLEK, MYSKVÄLL & KÄRLEK! =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Vad spännande att du har börjat med viktväktarna!

Det verkar som att dom har en väldigt sund syn på kost och viktnedgång,

hoppas att det går bra för dig!

Du får ju gärna slänga in recept om du lagar ngt smaskigt! =)

Ha det bra!

/Sandra

2009-01-22 @ 21:06:52
Postat av: Carina

DUKTIGA DU!!!!!!

Du är bara bäst :-)

Kram C

2009-01-22 @ 22:14:59
Postat av: jocko

Det blir mycket KÄRLEK HIHIHIHIHI

2009-01-22 @ 23:22:41
Postat av: Jessica

Kul att ni kommentera, ska lägga in en massa smaskiga recept eftersom jag testar.

Vilken Sandra är det? =)

Kramar Jessica

2009-01-22 @ 23:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0