FÖRALLTID

Riktigt dålig på att uppdatera-fy skäms=)

Nyårsafton åkte vi till Micke o Ullis på en god middag, spelade en massa spel....riktigt lugnt o trevligt

I helgen blir det att återhämta sig, både jag o Jocke är förkylda o hängiga. Ikväll ska vi laga en god paj o bara mysa framför en bra film...

Nyårafton var ju dessutom våran bröllopsdag, mamma/Leif Syster/David Emelie/Julia Mormor/Allan skickade en otroligt vacker blombukett-TACK vi är så glada att ni är såå omtänksamma.

Jocke-jag vaknar bredvid dig stryker håret mot din kind, jag är så glad att du e min!
Vi älskar varandra så som ingen annan kan förstå, de är föralltid du o jag!!!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ehhh...ska jag verkligen ge mig in på detta med kommentarer, jag som knappt aldrig läst någon blogg förrut, inte ens din :)Jag ville bara bevisa att jag äntligen varit in på den nu. Kul att ni kom förbi ikväll! Kram på dig!

2009-01-04 @ 21:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0