Diskmedelspumpar!

Trettondagsafton idag....känns bara som ännu en anledning till att slappa. Känner mig fortfarande inte pigg, förkylningen vill inte ge sig.
Måste nog ta mig till läkaren för att bli kvitt detta en gång för alla. Mormor fick iaf komma hem idag, så jag har varit där o pysslat om henne lite!

Vi har börjat planera om butiken, samt börjat beställa nya saker....riktigt roligt! Ett lite skvaller CULT kommer med nya färger på Diskmedlspumparna, bla soft pink, äppelgrön, beige =)
Undrar vilken som ska få flytta hem till mig?!
Dom borde anlända till oss ngn dag denna vecka, så var ut i tid!

Min älskade jobbar eftermiddag men han ringde nyss o meddelade att han tänker sluta tidigare idag. Tänkte ladda ner en film som vi kan se, samt fixa lite mysigt....

Ha en bra helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0