YES

Har jobbat idag, nytt system o nya rutiner känns verkligen bra. Har hunnit på vv idag efter att jag missat förra gången resultatet lyder

-1.2kg alltså hur bra är jag egentligen?!

När jag verkligen ger mig in för ngt kan inget stoppa mig total viktminskning på 4 v är 3.5kg så idag fick jag en stjärna av konsulenten o fler ska det bli =)
Har även måttat mig o kan säga att fasen de drar iväg men de håller jag för mig själv.

Nu ska jag göra en matlista för nästa vecka!



Jag är flera hundra steg närmare o som jag kommer att lyckas, de finns ingen som kan få mig att backa!


Tänka sig att de man aldrig oroar sig för det händer medans de man jämt oroar sig för de inträffar aldrig. Kanske dags att börja tänka om ?!

 
Typiskt oss, humor är våran ledstjärna!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så duktig syster :) väntar på en ny stjärna nästa vecka. PUSS!

2009-02-19 @ 09:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0