R.I.P

Otillräcklighet shit de är mitt största dilemma nuförtiden, har alldeles för många som jag verkligen skulle vilja träffa o ha långa pratstunder med men min tid räcker inte till. Jag jobbar affärstider vilket innebär att jag aldrig är hemma förrän kl 18.30 sen ska man laga mat eller sätta sig o äta o klockan hinner oftst bli 19.30
Vilka stora problem man har?! Nä men de är lite frustrerande att inte hinna det man verkligen vill ägna sig åt vännerna & familjen.

Har haft ett långt o givande samtal med  min kära vän Ann, vi kan verkligen detta med att läsa varandras känslor. Har även fått lov om att sköta Ebbe ngn dag, vilket ska bli jätte roligt. Det är så roligt att sköta dessa småliv o få känna på lite hur det är att ha barn, blir aldrig detsamma när man har sina egna men ändå kul med en liten försmak =)

Camilla har bjudit med mig på tjejfest på lördag, så direkt efter jobbet åker jag till henne o gör mig iordning för party. Ska faktiskt bli riktigt roligt, vi brukar bli ganska wild & crazy tillsammans när vi är på det humöret.
Camilla-du vet att du är underbar, du behöver aldrig ens fundera.
Jag älskar dej för den du är!

Alla mina vänner är så otroligt fina ni har alla era egna unika sidor o jag är stolt över att få ha just er som vänner!


 Jockes morfar gick bort imorse, vi vet att han har det bra där han är! Saknaden gör så otroligt ont....

R.I.P Kjell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0