Torsdag

Nu bär det snart av för min älskling till Kåbdalis med hans arbetskamrater, kul för dom men tråkigt för oss som får stanna hemma.

Jag har iallfall planerat helgen, imorgon ska jag Jennie Emelie David Mamma o Leif på bio blir roligt. Ska se premiären av Män som hatar kvinnor. Lördag åker jag till mamma efter jobbet på middag med hela tjocka släkten, vi ska fira bror som fyllt år.
Tänkte nog stanna där över natten, alltid skönt att bli lite ompysslad av mamsen.

Min viktresa fortsätter, var inte på VV igår av lite olika skäl...inte för att jag fuskat, sköter mig exemplariskt. Det enda som jag måste skärpa mig med är promenader, min kropp vänjer sig snabbt vid kostomläggning så nu ska här förbrännas.
Ska börja skriva lite motionsdagbok här på bloggen, de borde sporra mig om man vet att någon har koll =)


Märta o Milla


Jag o Milla lite dragna kanske?! Kolla in Millas snygga partyring



ooops vad hände?! =))



Anne o Camilla =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack så mycket :) Kram på dig!

2009-02-27 @ 15:10:22
URL: http://annaejk.blogg.se/
Postat av: hjalmar och majas mamma

hejsan jessica =)

jag kör stenhårt med bara nutrillet 5 påsar per dag och 2 liter vatten. går minnst 2 svängar per dag a 7 kilometer.nu står jag lite still i vikten och de känns inte alls bra men de kommer igång snart frå vi hoppas. hur går de för dig och viktnedgången ??



ha en jätte bra helg. kram från mig.

2009-02-27 @ 21:18:25
URL: http://hjalmarochmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0