Magsjuka =(

Uppdateringarna har inte varit dom bästa på senaste tiden, har inte riktigt hunnit med =)

Helgen har ängnats åt jobb, fredagskvällen spenderades med Milla o Thomas samt Niklas...vi lagade middag tillsammans vilket har blivit lite av en stående tradiotion på fredagar, iaf mkt mysigt!

Lördag fyllde min bor 17 år så då firande vi han hos pappa, tänk att min lillebror börjar snart med körkortet, helt ofattbart vad tiden går fort.

Söndagmorgon vaknade jag med illamående o det höll i sig hela dagen natten o även måndagsmorgon fyyy magsjuka är bland de värsta jag vet, nu börjar de äntligen kännas bättre jag har dock inte ätit ngt ännnu utan bara druckit en masa kolsyrat vatten.
Jocke har åkt på jobbet, så jag känner mig rätt övergiven....nä skämt å sido nu ska jag vila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0