Livet leker

Känns som om de har hänt mycket sedan sist. Helgen blev det ett riktigt tjejparty hos Märta i Svensbyn, riktigt trevligt. Hon hade lagat en massa god mat bla sushi o pajer av olika slag. Jag som inte varit förtjust i sushi åt som bara den, de var faktiskt jätte gott. Hon hade gjort den själv, kanske de som var det avgörande....

Efter en trevlig kväll med en massa tjejsnack, singstar skålande mm drog vi ut på Kalles o som vi var på G. Riktigt roligt att festa med Camilla, de var ju ganska länge sedan sist.  Hon är en riktig energikick hon ger mig så mkt positiv energi....TACk!

Har faktiskt tagit en massa kort i lördags men ids inte lägga upp dem idag men håll ut, de kommer.

Idag har jag varit ledig har hunnit frosta av frysen,. tvättat fyra maskiner, städat skafferiet o även varit en sväng på stan med min underbara vän Jennie. Shoppade frissaschampoo samt balsam, snygga underlägg från Duka som jag bla ska ha som insynskydd.

Nu måste jag vidare till tvättstugan o hämta tvätten, sen till Dollar o inhandla en massa nödvändiga saker.

På återseende!
Tänka sig att liet blir precis som man själv lever det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0