ETTAN PORTION= GOODBYE

Jag vet inte vad som händer med mig, jag är så otroligt taggad till det mesta just nu. Imorse när jag vaknade bestämde jag mig för att jag har tagit mitt livs sista snus.
Så nu är det 7 timmar utan en enda snus =)
Det går riktigt bra än så länge....
Syster ringde mig imorse o ville att vi skulle ta en morgon prommis riktigt skönt!
Igår var vi och kollade in vårat nya kapell till båten, de var sååå snyggt  svart med vita sömmar. Senare på kvällen satte vi sprätt på en masssa pengar på www.hjertmans.se =)
Blev även kalas hos Jockes brorsdotter Emelie, sen middag hos svärmor o svärfar mkt gott o trevligt.
Idag känns som en  nystart på mitt liv, jag känner mig lycklig o fri!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Du är så duktig! Du kommer klara det! ;) Love you! Puss

2009-04-22 @ 09:08:04
URL: http://jennielundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0