Påsk

Nu kanske de är dags att uppdatera =)

Påskhelgen har varit helt suverän, tror de är den bästa påsken hittils. Jäckvikk bjöd på ett underbart väder, en massa skoterkörning, grillning, goda drycker mm
Jätte roligt att spendera påsken tillsammans med pappa o familj, söndag till måndag kom även Niklas o Annica o bodde med oss. Vi hade en mysig dag/kväll/natt otroligt fina vänner!

Vad händer nu då? jo jobb som aldrig förr trädgårdsmöblerna ska nämligen fram, de är sån härlig känsla eftersom de förknippas med sommaren!

Jag njuter av livet, allt känns så bra!!! Syster ringde mig med ett bra besked, som jag ska kämpa för det!

Pratade just med både Camilla o Jennie gud vad lycklig jag är som har såå fina vänner

Kommentarer
Postat av: Jennie I

Hej Darling!

Sydafrika är fortfande toppen men denna vecka återvänder jag till Sverige. Vi måste åka upp en sväng nu i maj eftersom farmor dog i helgen trist, men då har vi chans att ses!! kramar

2009-04-20 @ 13:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0