Min älskade vän!

Dagarna bara rusar iväg, snart en välförtjänt påskledighet o hipps vipps så är det semester.
Jag ser verkligen fram emot denna ledighet, vi har inget speciellet planerat vilket känns skönt. Blir att ta dagen som den kommer o umgås med nära o kära.

Helgen har varit bra, vi bjöd Jennie Ante Emelie o David på middag i lördags. Min älskade Jocke hade överraskat mig när jag kom hem efter jobbet:
Han hade STORSTÄDAT hela lägenheten, så jag behövde i princip bara duka, dessutom var de han som gjorde den underbart goda köttgrytan =)
Jag är så glad att jag har världens bästa man, jag är helt säker på att de inte finns ngn bättre!!!

Igår åkte vi ut till Lotta o Markus var otroligt trevligt, min älskade vän de finns ingen som du....

Nä klockan är mycket ska krypa ner i sängen tillsammans med Jocke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0