Utmaning

Reglerna är följande:
♣ Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
♣ Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
♣ Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
♣ Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.


1. Jag älskar tvättmedel och sköljmedel, vet precis vilka dofter som passar ihop. Min man vet att han inte får störa mig när jag köper tvättmedel.

2. Jag klarar mig inte utan mitt snus, lepsyl o nässpray, dessa saker finns alltid i min väska.

3. Har ett förflutet sóm folkraceförare, vann dessutom min första tävling. Då var jag 15år o hade aldrig kört en bil, förrutom när jag tog licensen.

4. Jag trånade efter min nuvarande man i ett år innan vi blev tillsammans. Nu är vi gifta, har hund, 2 bilar (snart) o har varit tillsammans i 11 år. Känns som om vi fortfarnde är lite nykära =)

5.Jag är inredningstokig, älskar allt som har med färg/form & design att göra-hit går alla mina pengar.¨

6. Jag är en kontrollmänniska, vill oftast veta var hur o när....

7.Mitt liv är underbart att leva & en sak är säker i slutändan bestämmer man själv hur man ska må.

Jag utmanar:
emelielarssons.blogg.se
jennielundgren.blogg.se
jessilundgren.blgspot.com
livetibyn.blogg.se
annaejk.blogg.se
sofiea85.blogg.se
tankaripite.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Livet i byn

Jag antar självklart utmaningen, ska klura lite på svaren bara :0)



~Livet i byn

2008-10-27 @ 20:37:36
URL: http://livetibyn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du har blivit utmanad! Kika i min blogg! :)



2008-10-27 @ 21:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0