Tack för att ni finns!

Nu börjar det äntligen likna något i lägenheten, vi lever inte längre ett liv i kartonger. Endel återstår innan de är tipptopp men de mesta har fått sin plats.

Vi har bestämt oss för att tapetsera om hallen o vardagsrummet, var in o kollade lite tapeter idag men hur kräsen får man vara egentligen?!
Jag hittade kanske möjligtvis en tapet till vardagsrummet som jag kan tänka mej, undra hur mycket tapeter jag gått igenom. Vill ha en svart/silver vägg i vardagsrummet men de verkar vara svårt att hitta.
Tapeten får inte vara för mönstrad, för mesig o inte heller för småmönstrad =)
Förslag mottages tacksamt!

Fredag imorgon o jag har ledig helg =) Imorgon har min älskade mamma bestämt att vi ska åka på stan o inhandla kläder till mig. Hon är underbar, dessutom är de mamma som står för allt =)

Min familj är verkligen helt underbar, jag kan inte få de bättre;
En mamma som alltid finns där o kan läsa mej innan o utan, ibland är de rätt obehagligt =) Jag o mamma delar allt, hon är inte för mycket o inte för lite utan alldeles lagom.



Pappa min pappa vem är väl som du?! Ingen i hela världen.
En Pappa som alltid ställer upp & alltid finns till hands.
Mannen man kan lita på i alla väder.





Min älskade syster- hon har allt o lite till
Är så glad att ha en syster som bara är 3 år yngre, vi är verkligen systrarna som
förstår & stöttar varann
Jag är evigt tacksam över att just DU är min syster!



Sist men inte minst min älskade lillebror, världens snällaste människa som alltid
ställer upp. En bror som han borde alla ha....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med dig älskade syster, vi har den bästa mamman, pappan och bror man kan ha. Du glömde bara dig själv! :D Helt underbart. Älskar dig.

2008-10-03 @ 19:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0