Emelie

Gårdagens bjudning blev riktigt lyckad, kvällen slutade på Kalles....det stället har verkligen fått sig en ansiktslyftning! Jag går helst till Kalles nuförtiden, en massa trevliga människor & en underbar trubadur.

Jag o Jocke for till Luleå idag o storhandlade samt kollade in lite andra saker på Storheden. Kunde inte åka til Luleå utan att svänga förbi syster, där bjöds det på kaffe. Min Emelie är verkligen helt otroligt duktig, vad sägs om att stiga upp före tuppen bara för att plugga ?! Hon kommer att gå långt.....




Vänner är inget man får utan ngt man förtjänar!


Kommentarer
Postat av: Erika

Du har blivit utmanad! Kika i min blogg! :)

2008-10-27 @ 16:10:52
URL: http://erikasharmoni.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0