Underbara liv

Tiden går så himla fort, jag hinner inte riktigt med att blogga. Nu ska ni iallafall få en liten uppdatering =)

Veckan har bestått av jobb, tvättning o allt sånt som måste göras. Syster har bott hos oss ibörjan av veckan, riktigt mysigt att ha henne hos oss. Emelie: du är så stark, vi fixar detta tillsammans.

Ihelgen blir det nog lite myskväll med Jennie o Ante...vin o bastu. Ska bli så trevligt eftersom det var ett tag sedan vi träffades alla fyra.....


Nu ska jag återgå till mitt underbara liv, I love it right now

Livet är inte de dagar som gått utan de dagar man minns!
Ha en bra dag


Kommentarer
Postat av: Anna

Attans, jag som starkt hade räknat med en ordentlig fest på lördag! Får bli nån annan helg då!? visst?:) Kraaam

2008-10-17 @ 12:57:56
URL: http://annaejk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0