Känslan av ...

Känslan av att ha människor som bryr sig runt omkring sig är helt otrolig, Idag träffade jag en sann vän, du vet precis vem du är, din medkänsla är verkligen värdefull.
Jag kan inte förklara känslan av att hela tiden få det bekräftat-nej de fungerade inte denna gång heller.
Tillslut känns de som om hoppet försvinner, när ska de någonsin bli våran tur?

Jag saknar det såå otroligt mycket o säg inte att ni förstår för det gör ni inte. De finns ingen i denna värld som kan förstå hur de känns för just mig. Jag längtar jag längtar hela tiden men hur länge ska jag behöva vänta?!

Ann du är en underbar människa, tack för ditt stöd! Jag älskar dej vännen.....

Vissa dagar är riktigt dåliga även för mig, vår kamp till ett barn tär på krafterna. Tur att vi har varandra, jag o Jocke har det verkligen underbart tillsammans, saknas bara en liten pusselbit,

Jag vet att du snart kommer till oss, vi har aldrig varit mer beredda....kom nu vi älskar dej!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag hoppas verkligen att eran pusselbit känner för att komma snart! Du kommer bli en underbar mamma! Kram på dej:)

2008-10-30 @ 08:09:53
URL: http://annaejk.blogg.se/
Postat av: Erika

Jag mäste ärligt säga att jag förstår er längtan efter en liten. Vi har kämpat i 3,5 år med 4 mf i bakfickan.... Krafterna tar liksom slut. Men hoppet och längtan finns fortfarande kvar.



Jag hoppas verkligen för er skull!



varma kramar

2008-10-30 @ 08:59:51
URL: http://erikasharmoni.blogspot.com/
Postat av: Jennie

Det finns ingen i världen som förtjänar en liten mer än du & Jocke. Ni kommer att bli underbara föräldrar - lyckos den pusselbit som får er till mamma & pappa - det säger jag bara. Älskar dig vännen! Du är bäst! Puss

2008-10-30 @ 20:01:38
URL: http://jennielundgren.blogg.se/
Postat av: jessi

Jag lider med dig, jag vet precis hur det känns och spec hur man mår efteråt man "misslyckas" för någonstans tog i alla fall jag det personligt. Jag misslyckades. Efter många mf i raden sa jolle att nu var nog nog, blir det så blir det och inte förens då kom vårat yrväder.

jag kan inte få barn enligt läkare och nu har jag två. Livet finner alltid en utväg så länga man vågar tro och hoppas

2008-11-16 @ 17:27:19
URL: http://jessilundgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0