Italien

Helgen närmar sig med stormsteg, veckorna går så otroligt fort. Fredag imorgon blir en lugn hemma kväll tillsammans med älsklingen & våran nya plattv =) Vi har äntligen skaffat en plattv, så nu åker den gamla tjocka tvn på tippen. Vi har beställt hemkörning så imorgon kommer den....Vet vad min äkta hälft kommer att ägna helgen åt.

Lördag har vi bjudit hit Jennie o Ante på middag, funderar på att tillaga ngt italienskt. Jag tror att jag var en italienare i mitt förra liv eftersom italiens mat musik mm står mig varmt om hjärtat!

Imorgon tro de eller ej så börjar vi packa upp julen på EM så kom in o kika, en massa roliga saker.

Ha en trevlig helg!

Nu ska jag krympa ner i sängen tillsammans med Jocke

Kommentarer
Postat av: Emelie

Roligt med en ny TV.Du får säga som Marcus "till om med mormor har en plattv." Så bra att du ska hjälpa mig med inredningen i den nya lägenheten, tror det blir lite svårt att få in alla saker bara. Saknar dig!

2008-10-24 @ 12:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0