Ford Mondeo

Idag blev jag o Jocke ägare till en ny bil, nu står en Ford Mondeo 01:a (svart) på våran parkering. Jag är så lycklig den perfekta bilen för oss, dessutom en kombi.



Inte våran bil på bilden men den ser exakt ut såhär =)

Annars har dagen varit bra, vi packar upp för fulla muggar på EM. Så nu finns de en massa tomtar mm
Brukar inte längta efter julen men nu har jag av ngn konstig anledning riktig jullängtan

Vi blev bjudna tilll Jennie o Ante på middag lördag, ska bli riktigt trevligt. Sen ville mamma o Leif att vi skulle följa till Luleå på hantverksmässan o de erbjudandet tackar man inte nej till. Helgen ser ut att bli mysig på alla sätt.

Idag känns allt betydligt bättre, skönt att skriva av sig när längtan griper tag i en som mest. Idag är jag en lycklig Fordägare =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0