Carolin

Såg att de var ett tag sedan jag uppdaterade, så nu kommer en liten uppdatering.

Jag har varit ledig idag, passat på att tvätta & bäddat rent i sängen. En otroligt härlig känsla att gå o lägga sej i en renbäddad säng!
Följt Emelie o kollat på hennes nya lägenhet i Piteå, den är riktigt fin o dessutom nybyggd. Ska bli riktigt kul att hjälpa henne inreda o få det mysigt.



Carolinfallet följer jag varje timma på tv/internet/radio, jag känner sån otrolig sorg. Jag trodde att man skulle hitta henne vid liv men när idioten erkännde föll allt! Hoppet är verkligen det sista som överger människan. Kan inte tänka på något annat, hon återkommer i tankarna hela tiden. Jag kände inte henne men ändå känns det som om man gjorde det....
Hoppas verkligen för hennes anhörigas skull att han erkänner o berättar vart hon finns.




Detta ljus brinner för Carolin o hennes anhöriga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0