Nytt kapitel

Längesen jag uppdaterade, beror på att mitt liv är ganska fullspäckat. har börjat jobba heltid ist för 75% vilket gör att jag tillbringar störst del på jobbet =)

Trivs dock som fisken i vattnet!

Har hunnit fixa med en massa utearbete på kvällarn-mkt skönt!

Vi söker båt med ljus o lykta, den ska vara o se ut på ett speciellt sätt. Jag har många förslag men Jocke är lite mera kunnig o kräsen!

De händer mkt i våra liv mkt spänning o förväntan .....snart är det dags!!! =)


Jag kan äntligen avsluta mitt kapitel inom de gamla o börja på det nya, som jag njuter!!
Det är nu som livet är mitt!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill att du kommer hem!! :)Saknar dig. Kram syster.

2008-05-18 @ 20:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0