Första "riktiga" Båtutflykten

Idag har vi avnjutit våran första tur med båten =) Otroligt härlig dag på Fingerman, picknick, sol, rött vin!
En riktigt romantisk dag, kände att vi behövde det efter en massa jobb....
Enya följde självklart med  oss, hon trivs också på havet.
Våra liv kommer verkligen att tillägnas båtlivet, både jag o Jocke kan slappna av riktigt ordentligt på båten.

Hoppas på lika bra väder i morgon, då blir det en båttur till pappas stuga på Vitsand. Har redan blivit bjudna dit på middag, alldeles perfekt!

Nu ska jag gå o mysa i soffan med min älskling!

Pappa du är helt underbar o jag älskar dej för den du är!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack älskade syster. Det känns verkligen som att vi behöver det, efter året som gått. Särskilt med tanke på all press från skolan. Jag unnar även er båten och livet till havs är ju inte fel det heller. Saknar dej! PUSSAR

2008-05-31 @ 22:39:29
URL: http://emelielarssons.blogg.se
Postat av: Jennie

Dags att uppdatera nu gumman! Puss

2008-06-04 @ 12:38:27
Postat av: jennie

Hoho - uppdatera nu vännen :)

2008-06-08 @ 20:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0