Egoist!

Ibland så förundras man över vissa människor, hur kan man bara säga saker utan att tänka efter före?!
Jag kan bli så less på dessa egoister, vissa människor lär sig aldrig!

Hoppas att denna människa har ett samvete men de tror jag ärligt talat inte.....HON vet nog inte ens
hur man stavar till det....

Jaja nu har jag avreagerat mig lite, haft en bra helg jobb & sen direkt ut i solen.....krattat o städat gården.
Måste iaf fortsätta imorgon men jag älskar våren & sommaren!!!

Sovgott

Imorgon kommer Jennie hem-äntligen, du är verkligen efterlängtad!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Oj, vem är det som gjort dig så upprörd? Nyfiken! Jag slår dig en pling imorgon vännen! Saknat dig med! Puss

2008-05-04 @ 20:10:18
URL: http://jennielundgren.blogg.se
Postat av: Emelie

Varför skriver du aldrig i bloggen? :) PUSSS

2008-05-07 @ 14:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0