Båtägare

Nu är äntligen båten påväg hem, Jocke o Thomas körde ner till Sthlm torsdag natt för att hämta våran Bahamas =)

Nu är dom påväg hemåt, ska skösättas inatt eftersom vi bara hyrt ett båtsläp. Äntligen blev båtdrömmen sann, nu vet ni var ni träffar oss i sommar-ute på sjön!

Jag o Jennie drömmer varje dag om våra båtturer i sommar, de kommer att bli den bästa sommaren någonsin.
Sitter o försöker komma på ett namn på båten eftersom den inte är döpt ännu, har några förslag

-Roxana
-Rocksana

Kom gärna med förslag.....

Imorgon jobbar jag o sen blir det 30års kalas hos Ullis, min svägerska. Sen på kvällen ville Johan o Emma att vi skulle se Melodifestivalen tillsammans- blir trevligt!

Där någonstans mittemellan ska jag hinna till båten o titta, har ju bara sett den på bild ännu =)

image8

På söndag ska jag äntligen få träffa min älskade mamma, hon är saknad här hemma!

Kommentarer
Postat av: jessi

Tjena, grattis till inköpet! Så himla kul med båt. Vi ska dock sälja våran och köpa en större men hittar inget som vi fastnat för än....
Förslag på båtnamn? hm...
"hållidig"? (holiday)

2008-05-28 @ 12:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0