Påsk

Nu är man äntligen påskledig, som jag njuter av denna ledighet! Har verkligen lärt mig att slappna av o bara vara, förr var jag alltid på språng o kunde inte riktigt bara njuta. Nu lever jag efter filosofin ibland gör man fel men man är aldrig fel!

Har mätt mig själv i prestationer förut men nu vet jag precis hur jag är min egen bästa vän!

I torsdags var vi hos mamma o Leif på påskmiddag, väldigt gott o trevligt. Fick även träffa min syster som är hemma under påsken =)

Fredag var vi bjudna hos Jockes pappa o Carina med hela tjocka släkten, även det väldigt trevligt o god mat. Kul att träffa alla nära o kära.¨

Sitter nu hos Pappa o Iris har tillbringat dagen ute med lilla syster Kajsa, vi har varit på en tur med skotern riktigt härligt dock lite små kallt när man gasade på....=)

Just nu sitter pappa o Jocke i bastun, jag sitter framför datorn med ett glas rött.....Snart blir det helstekt fläskfilé o klyftpotatis ala Stefan Larsson mums.....

Nu ska jag njuta av ledigheten några dagar till, sen blir det hårdkörning på jobbet i veckan vankas Kalas på EM

Glad Påsk  vänner!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Glad påsk vännen! :) Puss & kram

2008-03-23 @ 15:27:18
URL: http://jennielundgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0